متولدشدن

متولدشدن

وقتی که دیگر نبود،
من به بودنش نیازمند شدم.

وقتی که دیگر رفت،
من در انتظار آمدنش نشستم.

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد،
من او را دوست داشتم.

وقتی که او تمام کرد،
من شروع کردم.

وقتی او تمام شد،
من آغاز شدم.

" و چه سخت است تنها متولد شدن،
مثل تنها زندگی کردن،
مثل تنها مردن! "

(دکتر علی شریعتی)



نظرات شما عزیزان:

tabasom
ساعت19:28---8 مهر 1392
مے دآنے...؟

آدَم هـآے ِ سـآدهـ...

سـآدهـ هَــم عـآشِـق مے شَـوَنـد..

سـآدهـ صَـبـورے مے کُـنَـنـد..

سـآدهـ عِـشـق مے وَرزَند..

سـآدهـ مے مـآنَـنـد..

امـآ سَـخـت دِل مے کَـنـنـد..

آטּ وَقـت که دِل مے کَـنـنـد..

جـآטּ مے دَهَـنـد..

سَـخـت مے شِکَـنَـنـد..

سَـخـت فَـرآمـوش مے کُـنَـنـد..

آدَم هـآے ِ سـآدهـ....


mer30 ke sar mizani


mahsa
ساعت18:55---8 مهر 1392
are movafeqam linki

سمر
ساعت17:53---7 مهر 1392
طاقت ندارم

این بی کسی رو تحمل نمیکنم

این عشق را رسوایی نمیکنم

دارم برات میمیرم

من دیگه طاقت ندارم

خدایا منو برسون به عشقم

منو از دنیا رهانکن

منو باخوبیات خوب کن خداا

خدایا طاقتم داغ شده

اشکام سرازیرشده

منو به حال خودم رهانکن

پس کی طاقت تموم میشه

پس کی طاقتم تموم میشه

اپممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:1 ] [ mohammad ]
[ ]